Freitag, 26. Oktober 2018

Jó helyeken vasút, az jó politika! Magyar ma világában ezek még nincsenek.


Magyarországon egy viszonylag fejlett közösségi és vasúti közlekedés öröklődött meg a Bonum Commune nemzeti egysége keretei között.

Mi lesz az ár, a vasúti közlekedés lemaradásáért a versenyképességben, a gazdaságban, az életmódban a mai Magyarországon, a mai vidék kietlenül maradó falvaiban?
Magyarország munkaerő és társadalmi szempontból vasút nélkül csak kevéssé mobilis, gazdasága sem megy úgy, mint okos vasúti fejlesztésekkel.         Fontos szakpolitikai igények a kormány előtt 2018-ban!    Itt írtunk róla!

Mérsékelt demokrata politikai szemlélettel a vasút elmúlt évtized alatti fejlesztései zömében ésszerűek és hasznosak voltak.

Mikor ér össze a Balaton körül a vasút?

Kiáltó azonban a vasút hiánya olyan rövidebb szakaszokon, melyre az igény évtizedek óta egyértelmű volt a magyar közvéleményben!

Új út, új vasút a mindenkori közjó része. A közjó a társadalom családi ezüstje, aranya.


Mérsékelt demokrata javaslat, hogy az évtizedes elmaradások kerüljenek megoldásra a jelen időszakban:
Repülőtér és Ferihegy vasútállomás összekapcsolása. (Igen rövid szakasz, több millió utas lehetőségével)
Balaton körüli vasút kialakítása a partok vasúti vonalának összezárása.(Rövid szakasz, a turizmus erős lehetőségével, az ott lakók jobb közlekedésének megteremtésével )

Budapest – Szeged közötti vasúti vonal korszerűsítése, gyorsítása.(Országrész jelentőségű és nemzetközi kapcsolatokat erősítő, turizmust serkentő)

Mérsékelt demokrata politikai vélemény, hogy ezek kiegészülve a nosztalgia vasutak fejlesztésével valóban Magyarország sikeresebbé tételét mozdíthatják elő! Itt is olvasd!